نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2777
-
الف
+

تهدید به تحریم «دزدان دریایی کارائیب» توسط هواداران «جانی دپ»

هواداران مجموعه فلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب» اعلام کردند که تنها «جانی دپ» را برای ایفای نقش «جک اسپارو» می‌پذیرند.

به گزارش آی فیلم 2 ، در حالی که کمپنی دیزنی قصد دارد مجموعه فلم های سینمایی «دزدان دریایی کارائیب» را با جایگزینی یک کرکتر زن به عنوان رهبر «دزدان دریایی کارائیب» به جای کرکتر «کاپیتان جک اسپارو» بسازد ، طرفداران این فلم سینمایی به شدت خواهان بازگشت «جانی دپ» برای بازی در نقش «جک اسپارو» به این فلم هستند.

سال گذشته گفته می‌شد که «جانی دپ» از ایفای نقش در این فلم کنار گذاشته شده اما تاکنون کمپنی «دیزنی» با این بازیگر پای میز مذاکره ننشسته‌اند.

«استوارت بیتی» نویسنده قسمت ابتدایی این فلم متذکر شده بود که «دپ» دیگر هیچ نقشی در قسمت‌های آینده این مجموعه سینمایی نخواهد داشت.

در این روز‌ها که اظهار عقاید جمعی به شیوه آنلاین رواج پیدا کرده، در کمپاینی انترنتی تعداد ۱۳ هزار رای نیز به بازگشت «جانی دپ» به این فلم تاکید می‌کنند.

یک رسانه ایرانی (افکارنیوز) در برداشتی آزاد از این کمپاین انترنتی می گوید: آن‌ها معتقدند که «جانی دپ» فضا و لحظات به یاد ماندنی را در این فلم خلق کرده و نمی‌توانند قسمت‌های آینده این فلم را بدون وی تصور کنند.

همچنان گفته می‌شود طرفداران این فلم سینمایی مدعی شده‌اند در صورت عدم حضور «جانی دپ» این فلم را هرگز نخواهند دید.

فلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب» دنباله قسمت‌های پیشین نخواهد بود و داستانی خاص را روایت می‌کند.

گفته می شود «جانی دپ» ایفای نقش در مجموعه فلم های سینمایی «موجودات اعجاب انگیز» و فلم «میناتاما» را در برنامه های آینده خود دارد.

در پیوند با این خبر بخوانید:

یک زن رهبر «دزدان دریایی کارائیب» می شود؟!
جانی دپ دیگر با «دزدان دریایی کارائیب» نیست

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر